PROFESOR | CIKLUS | PREDLOŽENE TEME |
prof.dr Jasna Bogdanović | PRVI CIKLUS | RELACIJE IZMEĐU AUTORITARNOSTI U PORODICI I AGRESIVNOSTI KOD DJECE |
OSPOSOBLJENOST NASTAVNIKA ZA OTKRIVANJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU UČENIKA | ||
PERCEPCIJA UČENIKA O TRETMANU I POTRE4BI ZA PSIHOLOGOM | ||
RELACIJE IZMEĐU NEUROTSKOG PERFEKCIONIZMA I SPREMNOSTI NA RIZIK U POSLU | ||
ASERTIVNOST DJECE U JEDNORODITELJSKIM PORODICAMA | ||
doc.dr Snežana Samardžić | PRVI CIKLUS | Kognitivni razvoj dece sa mentalnom retardacijom |
Poremećaji u ponašanju i emocijama kod dece sa lakom mentalnom retardacijom | ||
Karakteristike porodične strukture kod dece sa mentalnom retardacijom | ||
Ličnost deteta sa epilepsijom | ||
Poremećaji autističkog spektra – sličnosti i razlike izmedju dečjeg autizma i Aspergerovog sindroma | ||
Razvoj i karakteristike ličnosti autističnog deteta | ||
Socijalni i emocionalni razvoj slepog deteta | ||
Karakteristike razvoja govora kod dece sa različitom ometenošću | ||
Deca sa posebnim potrebama i teškoće roditeljstva | ||
Osobenosti porodične afektivne vezanosti dece sa telesnim oštećenjima | ||
Komunikacija kroz istoriju | ||
Komunikacija i konflikti | ||
Govor i komunikacija | ||
Veštine komunikacije | ||
Transakcione igre u poslovnom svetu | ||
Razvoj ličnog imidža | ||
Interpersonalna komunikacija i njen značaj u relaciji psiholog-pacijent | ||
Neverbalna komunikacija i kulturalne razlike | ||
Specifičnosti komunikacije putem društvenih mreža | ||
Sagorevanje zdravstvenog osoblja | ||
doc.dr Miroslav Đurić | PRVI I DRUGI CIKLUS | Uticaj kondenzovanog iskustva riječi na reprodukciju materijala |
Uticaj lične aktivnosti na pamćenje | ||
Uticaj retroaktivne inhibicije na pamćenje | ||
Uticaj svakodnevne okupljenosti porodice urbane sredine na deidealizaciju roditelja adolescenata različitog uzrasta | ||
Uticaj pola na bračnu usklađenost | ||
Uticaj pola na bračni lokus kontrole | ||
Uticaj kompleksnosti zadatka na percepciju vremena | ||
Uticaj iskustva na percepciju | ||
Uticaj socijalnog stave na percepciju | ||
Uticaj pola na motivaciju za roditeljstvo | ||
Motivacioni faktori za izbor profesionalnih zanimanja adolescenata različitog pola | ||
Motivacioni faktori za izbor profesionalnih zanimanja adolescenata različitog uzrasta | ||
Razvoj serijacije kod djece različitog uzrasta | ||
Razvoj konzervacije kod djece različitog uzrasta | ||
Razvoj klasifikacije kod djece različitog uzrasta | ||
Razvoj prosocijalnog moralnog rasuđivanje | ||
Uticaj pola na razvoj prosocijalnog ponašanja djece | ||
Uticaj uzrasta na moralno rasuđivanje djece različitog uzrasta | ||
Uticaj pola roditelja na privrženost djece | ||
Moralni razvoj kod djece različitog pola | ||
Moralni razvoj kod djece različitog uzrasta |
Svi studenti imaju mogućnost da predlože sami temu završnog rada bilo kojem profesoru koji im je predavao neki od predmeta tokom studiranja. Predložene teme su orijentacione i podložne su modifikaciji.