INFORMACIJA ZA STUDENTE U TREBINJU
Sa ciljem dodatnog stručnog usavršavanja svojih studenata, Ekonomski fakultet Univerziteta za poslovni inženjering i menadžment Banja Luka organizuje za studente Odjeljenja Univerziteta u Trebinju stručnu obuku na temu „Kancelarijsko poslovanje“.
Ovakav oblik stručnog obrazovanja je sve više cijenjen i tražen u savremenom poslovnom okruženju, te postaje presudan faktor za postizanje uspjeha i sticanja konkurentske prednosti na tržištu rada.
Obuka će se realizovati 25. i 26. februara 2021. godine
1. dan 25.02.
15.00 – 18.30 časova
2. dan 26.02.
10.00 – 13.30 časova
PROGRAM OBUKE
UVOD
- Definicija i pojam kancelarijskog poslovanja;
- Osnovni pojmovi u kancelarijskom poslovanju – akt, predmet, dosije, fascikla, arhivska građa….
- Korišćenje tehnike koju radni zadaci zahtijevaju – aparat za kopiranje, prijem i slanje faksova, prijem i slanje e –mail pošte….
- Kancelarijska oprema,odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i ostalih sredstava koji se troše na dnevnoj osnovi i periodično;
ORGANIZACIJA RADA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- Pravilno organizovanje radnog vremena i prostora u kancelarijskom poslovanju (time managament);
- Značaj planiranja u organizaciji rada
- Prijem stranki.
POSLOVNA DOKUMENTACIJA
- Vrste poslovnih knjiga u kancelarijskom poslovanju;
- Primanje i čuvanje pošte u kancelarijskom poslovanju;
- Zavođenje akata- predmeta;
- Arhiviranje akata i čuvanje arhivske građe;
- Dostavljanje akata;
- Otpremanje pošte;
- Forme tekstova, poslovnih pisama, dopisa;
- Praktično popunjavanje određenih obrazaca poslovne dokumentacije –
- Ugovori sa kupcima, korisnicima usluga, zaposlenima.
OSNOVE KNJIŽENJA I KONTROLA POSLOVNE DOKUMENTACIJE
- Priprema dokumentacije za knjiženje i saradnja sa knjigovođama;
- Evidencija o dospjelim obavezama plaćanja troškova infrastrukture: grijanje, voda, struja, telefon, zakupnine;
- Priprema i ispostavljanje kupcima ili korisnicima usluga predračuna, faktture na osnovu njihovih narudžbi;
- Vođenje knjige ulaznih faktura, knjige izlaznih faktura, protokola, matične knjige..
PEČAT U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- Važnost pečata , žigova i štambilja;
- Način čuvanja pečata;
- Korištenje pečata i ovjeravanje;
- Odgovornost vezana za čuvanje i korišćenje pečata;
Obuka je besplatna sa sve studente Univerziteta PIM.
Po završetku obuke polaznici dobijaju Certifikat o učešću na obuci.
Dodatne informacije u vezi sa realizacijom obuke mogu se dobiti od Nataše Tofil, kontaktom na broj telefona 051/378-300.