Koleks doo/DOKUDOM traži iskusnog projektnog menadžera (office/project manager) sa znanjem i iskustvom u poslovnoj administraciji, računovodstvu i kancelarijskom menadžmentu.
(https://www.taskovskifilms.com/dokudom/)
Šta nudimo:
● Prijateljski i vrijedan međunarodni tim koji je strastven u onome što radi
● Fleksibilno radno okruženje (rad na daljinu)
● 40 sati nedjeljno (moguć povremeni rad van radnog vremena, uveče i vikendom)
● Mandat: za stalno (sa probnim radom od šest mjeseci)
Uslovi za prijavu:
● Odlično poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
● Diploma iz ekonomije (poželjno), poslovne administracije, menadžmenta ili finansija
● Odlične IT vještine i po mogućnosti razumijevanje razvoja softvera
● 1-3 godine iskustva u kancelarijskom menadžmentu i poslovnoj administraciji
● Jake vještine vođenja, organizacije i upravljanja vremenom
● Iskusni u korišćenju Google diska, Excel-a i specijalizovanih alata za upravljanje radom
● Jake međuljudske i komunikacijske vještine
● Sposobnost samostalnog rada u dinamično strukturiranom okruženju
● Prezentacione vještine
● Izvanredne verbalne i pismene komunikacijske vještine
Opis poslova
Računovodstvo:
● Knjigovodstvo, budžetiranje, fakturisanja i obrada faktura u računovodstvenom sistemu BiH i računovodstvenom sistemu u Velikoj Britaniji – XERO.
● Priprema materijala za PDV i komunikacija sa glavnim računovođom
● Izrada finansijskih izveštaja za naše klijente, evidencija o novčanim tokovima i obračun naknada osoblju
● Dokaz o mjesečnom prihodu od prodaje
Pravo:
● Upravljanje ugovorima sa klijentima, licencnim ugovorima i drugim pravnim dokumentima kompanije
● Dokazi o pravnim dokumentima i ažuriranju baze podataka
● Održavanje baze podataka klijenata i prikupljanje materijale za filmove
Koordinacija:
● Nadgledanje i dizajniranje toka posla u kancelariji, rad sa osobljem i pružanje povratnih informacija za poboljšanje unutrašnje radne efikasnosti
● Organizovanje sastanaka i upravljanje bazama podataka
● Upravljanje rasporedima, kalendarima i sastancima izvršnog direktora
● Briga o aktivnostima kompanije
● Nadgledanje i praćenje rada osoblja
● Implementacija i održavanje procedura/kancelarijskih administrativnih sistema
● Koordinacija aktivnosti osoblja
● Prisustvovanje i vođenje sastanaka i vođenje bilješki
● Pomaganje generalnom direktoru u drugim administrativnim poslovima
● Unos podataka, ažuriranje zapisa i baza podataka za osoblje, finansijske i pravne informacije
● Upravljanje zalihama kancelarijskog materijala, uključujući kancelarijski materijal i multimedijalnu opremu za obezbjeđenje nesmetanog rada kancelarije
● Organizacija putovanja za poslovne rukovodioce i zaposlene
Lokacija: Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Konkurs možete pogledati i ovdje.
Pošaljite svoju biografiju i motivaciono pismo na irena@taskovskifilms.com i info@taskovskifilms.com što je prije moguće jer se svakodnevno revidiraju.